(Single) AKB48 - Bokutachi wa Tatakawanai (mp3, rar file)


Tracklist:

Type A CD
1. 僕たちは戦わない
2. Summer side (Selection 16)
3. “ダンシ”は研究対象 (Tentoumu Chu!)
4. 僕たちは戦わない (off-vocal ver.)
5. Summer side (off-vocal ver.)
6. “ダンシ”は研究対象 (off-vocal ver.)

Type B CD
1. 僕たちは戦わない
2. Summer side (Selection 16)
3. カフカとでんでんむChu! (Dendenmu Chu!)
4. 僕たちは戦わない (off-vocal ver.)
5. Summer side (off-vocal ver.)
6. カフカとでんでんむChu! (off-vocal ver.)

Type C CD
1. 僕たちは戦わない
2. Summer side (Selection 16)
3. 汚れている真実 (Team 8 Senbatsu)
4. 僕たちは戦わない (off-vocal ver.)
5. Summer side (off-vocal ver.)
6. 汚れている真実 (off-vocal ver.)

Type D CD
1. 僕たちは戦わない
2. バレバレ節 (WONDA Senbatsu)
3. 君の第二章
4. 僕たちは戦わない (off-vocal ver.)
5. バレバレ節 (off-vocal ver.)
6. 君の第二章 (off-vocal ver.)

Theater Edition CD
1. 僕たちは戦わない
2. Summer side (Selection 16)
3. 出逢いの日、別れの日 (Gensou & Jikisou)
4. 僕たちは戦わない (off-vocal ver.)
5. Summer side (off-vocal ver.)
6. 出逢いの日、別れの日 (off-vocal ver.)

Types A, B, C, D: Download Here
Theater Edition: Download Here
**Please message me if the link isn’t working**

Comments