(Single) no3b - Kirigirisu Jin (mp3, rar file)


Tracklist:

Type A CD
1. Kirigirisu Jin
2. Iin Ja ne?
3. MY SHINING STARS (Kojima Haruna solo)
4. Kirigirisu Jin (off vocal ver.)
5. Iin Ja ne? (off vocal ver.)
6. MY SHINING STARS (off-vocal ver.)

Type B CD
1. Kirigirisu Jin
2. Iin Ja ne?
3. Futo Omou Koto (Takahashi Minami solo)
4. Kirigirisu Jin (off vocal ver.)
5. Iin Ja ne? (off vocal ver.)
6. Futo Omou Koto (off-vocal ver.)

Type C CD
1. Kirigirisu Jin
2. Iin Ja ne?
3. Kimi ni Koi wo Shita (Minegishi Minami solo)
4. Kirigirisu Jin (off vocal ver.)
5. Iin Ja ne? (off vocal ver.)
6. Kimi ni Koi wo Shita (off-vocal ver.)

Regular Edition
1. Kirigirisu Jin
2. Iin Ja ne?
3. Kirigirisu Jin (off vocal ver.)
4. Iin Ja ne? (off vocal ver.)

**Please message me if the link isn’t working**

Comments